Według głosowania naszych czytelników, to właśnie droga rowerowa wzdłuż Warszawskiej uznana jest za najgorszą trasę rowerową w mieście. A miała być już wyremontowana

W naszym plebiscucie, niemal 1/3 głosów została oddana właśnie na ul. Warszawską. 

Jeźdżą nim głównie jadący do Arturówka. Czasem całymi rodzinami. 
Co ważne, miała ona być wyremontowana!

Pod koniec 2016 roku urząd miasta ogłosił przetarg na zaprojektowanie drogi dla rowerów m.in. wzdłuż ul. Warszawskiej
W czerwcu 2017 roku Zarząd Inwestycji Miejskich otrzymał gotową dokumentację projektową. 
Warszawska plan sytuacyjnyW lutym 2018 roku przedstawiciele urzędu zakomunikowaliu, że nie będzie rozbudowy Łódzkiego Roweru Publicznego, zaś pieniądze przeznaczone na niego zostaną wykorzystane m.in. na modernizację drogi dla rowerów wzdłuż ul. Warszawskiej (zobacz konferencję prasową - kliknij).
Wówczas zapowiedziano w dwuletniej perspektywie przebudowę Łagiewnickiej (wykonano), budowę Zgierskiej i Zachodniej (wykonano), budowę na Kościńskiego i rondzie Solidarności (wykonano) oraz modernizację Warszawskiej oraz al. Sikorskiego. 

Warszawska Skrzydlata 

Jak wygląda projekt? 
Czeka od gotowy od czerwca 2017 (ma 5 lat ważności). Począwszy od skrzyżowania z ul. Łagiewnicką, gdzie jest już wykonane dowiązanie do przedmiotowej trasy: 
Warszawska plan 1Warszawska plan 2Warszawska plan 3
Warszawska plan 4

Tutaj następuje przerwa, gdyż niewielki fragment pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Wałbrzyską a widuktem kolejowym ma już nawierzchnię asfaltową. 
Następnie przejazd przez ul. Skrzydlatą - tutaj nie zaplanowano żadnego łagodnego włączenia w jezdnię, choć jest do główna trasa dojazdowa do Arturówka. 
Warszawska plan 5Dalej droga dla rowerów jest przerzucona (podobnie do stanu obecnego) na południe i dalej ciągnie się ciąg pieszo-rowerowy. 
Warszawska plan 6Warszawska plan 7Warszawska plan 8

Warszawska plan 9

Dociągnięcie do drogi dla rowerów wzdłuż ul. Wycieczkowej. Warszawska plan 10