ZDiT unieważnił przetarg na rower publiczny, ponieważ najtańsza oferta była o 6 milionów wyższa niż kwota dostępna na ten cel (13 mln). Jednocześnie jednak zgłosił wniosek do skarbnika miasta o dodatkowe pieniądze, aby system ruszył jeszcze w tym roku. Wniosek ten ma małe szanse na powodzenie. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego jednak nie ma sensu dokładać miejskich pieniędzy
Rowerowa Łódź to wortal prowadzony przez Fundację Normalne Miasto "Fenomen", którego celem jest promowanie roweru jako świetnego środka transportu będącego alternatywą dla samochodów oraz komunikacji zbiorowej. Czytelnicy tej witryny są na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami związnymi z realizacją celów Karty Brukselskiej, zmianami w prawie o ruchu drogowym, utrudnieniami lub udogodnieniami dla rowerzystów a także mogą znaleźć wiele interesujących i przydatnych informacji o poruszaniu się rowerem po Łodzi. To cenna lektura zarówno dla tych, którzy z roweru korzystają na codzień jak i dla tych, którzy jeszcze się wahają nad zmianą środka transportu.