Modernizacja ul. Inflanckiej polegała głównie na wyrżnięciu kilkudziesięciu drzew, poszerzeniu obu jezdni o dodatkowe pasy ruchu. Po północnej stronie wciśnięto drogę dla rowerów

Niestety, ale ta droga dla rowerów jest kiepska z kilku powodów. Najważniejszym jest jest umiejscowienie - dokładnie po drugiej stronie szerokiej arterii. Całe blokowisko, generatory ruchu jak szkoły, sklepy, przychodnie i hipermarket będą po stronie południowej. Tak więc z rowerówki, która mogła służyć okolicznym mieszkańcom zrobiono korytarz dla jadących z ronda Powstańców 1863 r (ul. Łagiewnicka) do skrzyżowania z ul. Zagajnikową czy Strykowską. 
Droga wciśnięta pomiędzy peron przystankowy autobusu a ogrodzenie domków jednorodzinnych, to niestety stały widok na całej długości tej inwestycji.
Poza tym sama jezdnia uzyskała status przejezdności już kilka tygodni temu... ale tylko dla samochodów. 

Tuż obok wejścia do PKP Łódź Marysin. jak widać stary fragment z kostki pozostaje bez zmian.

Co tam piesi, co tam osoby próbujace dostać się na stację?

Po dwa pasy ruchu dla samochodów sa niestety tylko na tym fragmencie. Widać ślad chodnika i rowerówki.

Udało się uratować drzewa tylko dlatego, że tutaj będzie tylko po dwa pasy ruchu w każda stronę.

Przejezdność dla samochodów jest od kilku tygodni... reszta uczestników ruchu musi czekać.

Totalnie rozkopane skrzyżowanie z ul. Stalowa. Piesi rzecz jasna chodzą po piachu.

Widać już gdzie będzie rozjazd na wschód i w ul. Zagajnikową.

Musiały zmieściś się trzy pasy ruchu, więc resztę zajmuje peron przystankowy, rowerówka zaś wciśnięta pod ogrodzenie.

Oby z tych bram rzadko wyjeżdżały samochody.

Przez dziesięciolecia był tu szpaler drzew. Teraz jest asfaltowa pustynia.

Kostka bauma miała być juz nie stosowana... a jednak na Inflanckiej wszystko jest możliwe.

Przejezdność dla samochodów zapewniona... a piesi?

Doskonale widać dysproporcje: niebotycznie szeroki pas dla samochodów i ledwo mieszczące się miejsce dla pieszych i rowerzystów.

Przynajmniej będzie ciagłośc nawierzchni rowerówki.

Kostka bauma na całej długości.

Wjazd do posesji: na szczęście to droga dla rowerów będzie w jednej nawierzchni.

Granitowa opaska

Rondo Powstańców 1863 roku.

Wylot ul. Warszawskiej.

Są miejsca, gdzie jest nieco szerzej.

Obniżone krawężniki w miejscu gdzie planowane jest poprowadzenie przejazdu dla rowerów i przejścia dla pieszych.

Pustynia! Będzie asfaltowa :(

Tam kiedyś był szpaler pięknych kasztanowców.

{hb}