Wrocław 2014

Wrocław 2014

Wizyta przy okazji organizowanego I Kongresu Rozwoju Ruchu Rowerowego we Wrocławiu w marcu 2014

Parking przed Urzędem Miasta Wrocławia

Montaż jednego z wielu parkingów rowerowych w jezdni!

Parking rowerowy w jezdni przed budynkami Uniwersytetu.

Przejazd do jednej z "bram miasta"

Jeden z wielu kontrapasów rowerowych

Oznakowanie poziome podpowiada w prosty sposób jak można jechać.

Sygnalizacja świetlna tylko dla rowerów? Tak, można!

Wyjazd z kontrapasa i pomagająca sygnalizacja świetlna (po prawej). Ulica św. Mikołaja

Sygnalizacja dla rowerów wyposażona w zielona strzałkę. Strzałki nad sygnalizatorem rozwiewają wątpliwości w jakich kierunkach można jechać.

Rowerem można pojechać na wprost (przez torowisko tramwajowe)

Kontrapas rowerowy pozwalający na jazdę rowerem w przeciwnym kierunku do pozostałych pojazdów. W przeciwna stronę rowerem jedzie się po wyznaczonym pasie przy krawężniku.

Sygnalizator świetlny mówi kiedy można ruszyć, znak drogowy pokazuje że rowerzysta musi ustąpić pierwszeństwa.

Tutaj rowerem można bezpiecznie pojechać w każdym kierunku.

Kontrapas rowerowy

Kontraruch rowerowy bez wyznaczonego na jezdni pasa.

Kontrapas na jezdni z więcej niż jednym pasem do jazdy dla samochodów.

Droga dla rowerów w płynny sposób wprowadza rowerzystów na pas ruchu na jezdni.

Jak łatwo wprowadzić rowerzystów na jezdnię? Pokazać im gdzie mogą jechać.

 

Rowerowa Łódź Menu

Aktualności

Rowerowy budżet obywatelski

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Gadżety Rowerowej Łodzi

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow