Trondheim

Trondheim

Norweskie miasto Trondheim. Wydawać by się mogło, że tam nikt nie porusza się rowerami, więc nie ma po co budować infrastruktury rowerowej?

Most pieszo-rowerowy do dzielnicy Nedre Elvehavn

Uniwersytet NTNU - parking rowerowy (przerwa wakacyjna)

Uniwersytet NTNU - parking rowerowy (przerwa wakacyjna)

Uniwersytet NTNU - parking rowerowy (przerwa wakacyjna)

Parking rowerowy przed gimnazjum (przerwa wakacyjna)

Uniwersytet NTNU - parking rowerowy - rozpoczął się rok akademicki

Uniwersytet NTNU - parking rowerowy - rozpoczął się rok akademicji

Jedno z podwórek gdzie mieszkańcy trzymają rowery

Miasteczko ruchu drogowego - są także pasy ruchu dla rowerów

Chodnik, pas ruchu dla rowerów, zatoka autobusowa i dwa pasy ruchu dla samochodów.

Chodzi o to, aby pas ruchu dla rowerów (tu w formie jednokierunkowej drogi dla rowerów) omijał peron przystanku autobusowego.

Peron przystanku autobudowego oddzielony jest barierką.

Po drugiej stronie jezdni sytuacja jest taka sama.

Stacja dokująca roweru publicznego

Przeczytaj więcej o windzie dla rowerów w Trondheim (kliknij)

Sykkelheisen Trampe - winda dla rowerzystów.

Aby skorzystać z windy, po wrzuceniu monety należy skorzystać ze specjalnego stopnia jadącego na górę

...i wjechać pod górkę.

Starówka Bakklandet - kamienne płaskie płyty w miejscu rynsztoka pozwalają jeździć rowerami

Starówka Bakklandet - kamienne płaskie płyty w miejscu rynsztoka pozwalają jeździć rowerami

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Ubezpieczenie roweru

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow