Sewilla

Sewilla

Materiał powstał na podstawie wizyty w Sewilli w ramach projektu Volunteers of Cycling Academy (VOCA). Wojciech Makowski
Takie niewielkie bolce w powierzchni ulicy wyznaczają sugerowany tor ruchu rowerów w strefie pieszej.

W Sewilli zacienienie dróg dla rowerów wydaje się mieć prymat nad ich oświetleniem.

Niestety, przed niektórymi skrzyżowaniami drogi rowerowe są odginane, ze skutkami takimi samymi jak w Polsce, czyli spadkiem komfortu jazdy i konfliktami z pieszymi.

Często stosowane są przejazdy wyniesione, wymuszające na kierowcach samochodów zachowanie ostrożności. Jeden ze stosowanych w Sewilli stojaków - jednocześnie u-kształtny i przykręcany do podłoża bez konieczności robót budowlanych. Przechowalnia rowerów na uniwersytecie. Wideomonitoring. Wstęp dla posiadaczy odpowiedniej karty. Na ogrodzeniu plakat z ofertą wypożyczenia uniwersyteckiego roweru na rok.
Oddzielenie pasów ruchu rowerów i samochodów.

{wm}

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Gadżety Rowerowej Łodzi

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow