Gdańsk 2013

Gdańsk 2013

Gdańsk uważany jest za lidera w rowerowej Polsce. Fakt jednak, że infrastruktury rowerowej jest w tym mieście naprawdę sporo

Okolice stadionu. Tu także jest infrastruktura rowerowa.

Przejazdy typu STRAIL

Gdańsk pozyskuje unijne pieniądze na budowanie dróg dla rowerów.

Kolejna droga rowerowa zbudowana za unijne pieniądze.

Całe Trójmiasto pozyskuje fundusze unijne.

Parking rowerowy przy dworcu PKP Gdańsk Główny także wybudowany za unijne fundusze.

Zadaszony parking na dworcu PKP Gdańsk Główny

Parking rowerowy na stacji PKP Gdańsk Wrzesz. Także z unijnych funduszy.

Nowy rodzaj stojaków.

Włączenie drogi dla rowerów w jezdnię.

Śluzy rowerowe dwóch typów.

Ciekawe zastosowanie śluz rowerowych. Sygnalizacja świetlna wypuszcza najpierw rowerzystów, a potem inne pojazdy.

Malowanie poziome podpowiada gdzie i jak jechać.

Śluza rowerowa i znak mówiący że trzeba ustąpić pierwszeństwa.

Strefy skrzyżowań równorzędnych to nic nowego w tym mieście.

Konserwator zabytków pozwolił na wyznaczenie pasów ruchu dla rowerów. Ich nawierzchnia jest gładka.

Pierwsze w Gdańsku liczydło rowerowe. Pokazuje poza liczbą rowerzystów także datę i temperaturę.

Sygnalizacja dotyczy rowerów.

Jedynymi pojazdami jakie mogą tu jeździć są rowery.

Droga dla pieszych... ale rowery też mile widziane.

Po co ten szlaban taki krótki? Aby można było ominąć go rowerem.

Dzięki temu odgięciu znak jest widoczny z większego kąta. Rzecz jasna ulica dwukierunkowa tylko dla rowerów.

Kontraruch rowerowy. Tylko na wlocie skrzyżowania wymalowany krótki kontrapas rowerowy.

Kontrapasy pojawiają się jedynie na wlotach skrzyżowania.

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Ubezpieczenie roweru

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow