ZDiT zrobił Solec

ZDiT zrobił Solec

zditPrzy okazji remontu chodnika Zarząd Dróg i Transportu chwali się wybudowaniem nowej drogi dla rowerów. Samo zobaczcie co to za twór

Na specjalnej konferencji prasowej ZDiT pochwalił się zbudowaniem, i co ważniejsze ukończeniem, nowej drogi dla rowerów, jako stworzył przy okazji remontu chodnika na osiedlu Mania.

A zatem według ZDiT ta droga dla rowerów jest już ukończona i można z niej swobodnie korzystać. Co więcej, podobne jej mają powstawać dalej.

Zatem zapraszamy do zobaczenia jak się nią jedzie.

A jak to się prezentuje na fotografiach pokazujemy poniżej

Skrzyżowanie z ul. Grzybową. Nie trudno zgadnąć którędy będą chodzić piesi Skrzyżowanie z ul. Grzybową. Nie trudno zgadnąć którędy będą chodzić piesi

Skrzyżowanie z ul. Borową. Znaki pionowe mówią o przejeździe, którego jeszcze nie wymalowano.Skrzyżowanie z ul. Borową. Znaki pionowe mówią o przejeździe, którego jeszcze nie wymalowano.

Po dwóch stronach drogi dla rowerów a łączy je przejście dla pieszychPo dwóch stronach drogi dla rowerów a łączy je przejście dla pieszych

Ustawienie znaków pionowych może sugerować że jest tam tylko przejście dla pieszych (znak po lewej) albo także przejazd dla rowerów (znak po prawej) znaki poziome nie mówią nic o przejeździe dla rowerów.Ustawienie znaków pionowych może sugerować że jest tam tylko przejście dla pieszych (znak po lewej) albo także przejazd dla rowerów (znak po prawej) znaki poziome nie mówią nic o przejeździe dla rowerów.

Wjazd do mechanika samochodowego....Wjazd do mechanika samochodowego....

Zapomniano o standardach budowy dróg dla rowerów - brak ciągłości nawierzchni. Zapomniano o standardach budowy dróg dla rowerów - brak ciągłości nawierzchni.

Kolejny wjazd i znowu to samo...Kolejny wjazd i znowu to samo...

Nawierzchnia powinna być ciągła dla drogi dla rowerów mającej pierwszeństwo nad wyjazdem z posesji Nawierzchnia powinna być ciągła dla drogi dla rowerów mającej pierwszeństwo nad wyjazdem z posesji

Kolejny wjazd na posesję i...Kolejny wjazd na posesję i...

Znowu inna nawierzchnia zamiast asfaltu Znowu inna nawierzchnia zamiast asfaltu

Czy naprawdę przy takiej lokalnej ulicy powinno się separować rowerzystów? W naszej ocenie NIECzy naprawdę przy takiej lokalnej ulicy powinno się separować rowerzystów? W naszej ocenie NIE

No i jesteśmy przed cmentarzem Mania. Pozostała stara nawierzchnia, na którą wpycha się rowerzystówNo i jesteśmy przed cmentarzem Mania. Pozostała stara nawierzchnia, na którą wpycha się rowerzystów

Obok mamy jezdnię... ale rowerzystów wpycha się na chodnik z kostki betonowej.Obok mamy jezdnię... ale rowerzystów wpycha się na chodnik z kostki betonowej.

Skrzyżowanie z ul. Wieczność. Znaki pionowe sugerują coś czego znaki poziome nie potwierdzają - przejazd dla rowerów.Skrzyżowanie z ul. Wieczność. Znaki pionowe sugerują coś czego znaki poziome nie potwierdzają - przejazd dla rowerów.

Kolejny raz rowerzyści i piesi padają ofiarą radosnej twórczości urzędników. Którzy zamiast zapewnić bezpieczną koegsystencję rowerzystów, pieszych i samochodów, konfliktują najsłabszych kierując ich w miejsce kolizyjne przed wyjściem z cmentarza. Do tego znaki pionowe są sprzeczne z poziomymi, co może skutkować dziwnymi sytuacjami w ruchu drogowym.

{hb}

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Gadżety Rowerowej Łodzi

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow