Aktualności

Podłączenie Karolewa do drogi dla rowerów

sukcesTaka mała rzecz a jak bardzo cieszy! ZDiT zamontował podjazd pod krawężnik, dzięki czemu można przez uliczki parkingu dostać się do drogi dla rowerów wzdłuż al. Bandurskiego

O takie rozwiązanie wnioskowaliśmy od bardzo dawna. Początkowo liczyliśmy, że ZDiT wykona to połączenie wraz z krawężnikobraniem jeszcze w 2014 roku! No ale jak to często bywa, były ważniejsze inwestycje w Łodzi... Kolejną szansą miała być tworzona pod koniec 2015 strefa tempo-30 na pobliskim Karolewie - wówczas nawet postawiono znaki drogowe pokazujące że tam można jechać rowerem. Jednak w pewnym momencie taka legalna możliwość się kończyła i dalej jazdę trzeba było kontynuować po chodniku.

Jak to miejsce wyglądało w 2014 roku Mapka do naszej propozycji z maja 2014 roku

Ale w końcu jest! 
Zamontowano mały podjazd dokładnie w miejscu gdzie kończy się ciąg pieszo-rowerowy, a zaczyna się uliczka pobliskiego parkingu. Teraz już bez problemu można podróżować rowerem właśnie e ten sposób. 

Montaż tego musiał zabrać kilkanaście minut!

Takie rozwiązanie powoduje, że jeszcze łatwiej będzie z głównej drogi dla rowerów WZ zjechać w kierunku Karolewa, gdzie na ulicach Karolewskiej i Bratysławskiej wymalowano sierżanty i pasy ruchu dla rowerów. 

{hb}

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Gadżety Rowerowej Łodzi

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow